vendredi 19 mars 2010

Gdyby ktos mnie spytal...




w co wierze,

odpowiedziala-bym, ze wierze w milosc.

A Wy w co wierzycie???




3 commentaires:

  1. Plath:)) artystycznie tu u Ciebie:) pokazałaś po raz kolejny, że masz wrażliwą i bogatą duszę. Jestem zachwycona Twoim blogiem ! Widać tu Twoją pasję i zainteresowania.. Mogłabyś potem napisać fajną książkę o Paryżu, albo o Tobie w Paryżu bo fajnie piszesz.. Naprawdę cudeńko Seniorita

    RépondreSupprimer
  2. A co do miłości to sama już nie wiem, na pewno jest... choć myślę, że w życiu można kochać kilka razy i każda miłość jest inna..
    Zadałam sobie właśnie pytanie w co wierzę i zaskoczyła mnie moja odpowiedź - nie wiem.. Ale mam nadzieję, że to się zmieni... pozdrawiam :))

    RépondreSupprimer
  3. Seniorito:))) Dziekuje bardzo! Ogromnie sie ciesze, ze Ci sie podoba:D. Mam nadzieje, ze bedziesz czasem podczytywac:P. Pozdrawiam kochana!!

    RépondreSupprimer