jeudi 2 septembre 2010

Pierwsza w moim zyciu...

... scena za mna!!! Bylo genialnie:D Czulam sie jak ryba w wodzie! Cudownie bylo oddzialywac na publicznosc, sprawic, ze sie smiali, sprawic, ze odczuwali i zyli perypetiami mojej bohaterki:)). Aplauz byl naparwde duuzy! Uczniowie 2-3 klas Cours Simon licznie mi gratulowali:)). Profesor byl przekanany, ze ja jiz po kursach teatralnych! Niesamowite jest przekonac sie, ze ma sie talent i to o co tyle zabiegalam jest tym, czym chcialam i smialo moge w tym kierunku dazyc! I tak robie i nic innego nie biore pod uwage...
Od tej chwili blog ten bedzie zawieral mnostwo zapisek z przezyc swiezo upieczonej uczennicy Cours Simon:).
Zaluje tylko, ze nie ma teraz ze mna mych przyjaciol i rodziny, bo uczcilabym ten wieczor z wielka przyjemnoscia:)), ale zycie takie jest, ze wszystkiego nie mozna miec, bo byloby za pieknie, takze siedze przy laptopie i jak juz od tygodnia bez przerwy slucham Charlotte Gainsbourg i jej niezwykly i pasjonujacy 5:55.
Usmiecham:DDD
Wasza Plath

P.S. Marzenia sie spelniaja!!

5 commentaires:

  1. Gratuluje i ciesze sie razem z Toba. Pamietasz, jak rozmawialysmy o przyszlosci i powiedzialam Ci, ze ciagu 2 lat marzenia zaczna sie spelniac.
    Czas nadszedl Serduszko, teraz tylko staraj sie mocno byc pojetna uczennica Cours Simon. Ja w Ciebie wierze i zycze Ci, kochanie, powodzenia.
    Pisz koniecznie o postepach w nauce i wszystkich ciekawostkach z nauka zwiazanych.
    Wiele usciskow przesylam i usmiecham sie serdecznie. :-))))))))))))))))))))))))))))))

    RépondreSupprimer
  2. Tereniu:))) Dziekuje Ci ogromnie!! Wiesz, ze to Ty pierwsza mi powiedzialas, ze czujesz, ze sie uda??! Nigdy tego nie zapomne:)) Ja rowniez usmiecham i przytulam i buziam i co tylko:)))))))))))))))

    RépondreSupprimer
  3. Gratuluję! Sądzę, że scena też Cię kocha :)

    RépondreSupprimer
  4. Marto:)) Mam nadzieje! Pierwsze co zrobilam przed wystepem, to oswoilam scene. Uwazam, ze to jest bardzo wazne! Stalam wiec tam sama, przechadzalam sie, powtarzalam po cichu slowa... Zadziwiajace jak to dziala!! Teraz tylko musze przysiasc do nauki, by jak najszybciej sie rozwinac i nie stac w miejscu:)

    RépondreSupprimer
  5. Cześć, czy mogłabyś się ze mną skontaktować mailowo? Zamierzam w tym roku zacząć naukę w Cours Simon i chciałabym zdobyć kilka dodatkowych informacji. ;) Mój mail: agneswieckowska@yahoo.fr
    Pozdrawiam.

    RépondreSupprimer